ملودیملودی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

100 روزگی

1392/11/23 14:21
نویسنده : مامان رخی
283 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته پاک و معصومم صد روزگیت مبارک.صد روزه که من از بوی تو مستم.صد روزه که به خودم برای داشتن تو می بالم.صد روزه که خونمون رنگ و بویی گرفته که تا به حال نداشته.صد روزه که من و بابایی خوشبختی رو با طعم جدیدی داریم می چشیم.خداوندا صد هزار بار شکر بابت نعمتی که بهمون هدیه دادی.خدا جونم عاشقتم بی اندازه بابت مهربونیت و ازت خواهش می کنم همه منتظر ها رو به آرزوشون برسون و یکی از فرشته هات رو بهشون هدیه بده.

شیرینم اینجا صدروزه هستی و با کمک من اسباب بازیات رو تو دستت گرفتی هر چند که زودی ولشون کردی;)

ملودی و یه خواب نیمروزی:

از احوالاتت اینکه شما هوشیار شدی و به اطرافت خیلی کنجکاوی و با نگاهی دقیق به اطرافت نگاه می کنی.صبحها خیلی حالت خوبه و کلی می خندی.بی بی انیشتین رو با دقت نگاه می کنی و کلا تلویزیون رو خیلی دوست داری و کلی بهش خیره می شی.پاهات رو بالا میاری و خلاصه کلی دلبری می کنی.کمی هم تو شیر خوردن بازیگوش شدی و با کلی بازی بهت شیر میدم.خداوند نگهدارت باشه موش کوچولوی مامان.


پی نوشت:دوستای گلم سایت پرشین گیگ که من باهاش عکس آپلود می کردم مشکل داره وبرای من باز نمی شه.نمی دونم برای شما هم همینطوره یا نه.در کل اگر برای شما هم باز نمی شه و ادامه دار شد مجبورم دوباره عکسها رو از یه طریق دیگه آپلود کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)